RPM č. 3 Média a politika
Radim Marada: Masová média a proměny občanské veřejnosti
GLOSA Jan Jirák: Pro pár hlasů navíc
ROZHOVOR "Komerčné médiá môžu byť vedené k tomu, aby obsah ich vysielania zodpovedal verejnej službe..." Rozhovor s Brianem McNairem
PŘEKLAD Brian McNair: Stručná historie politické reklamy: USA Přeložila Klára Kuběnová
GLOSA Milan Vladyka: Když jsou vítězové i poražení mimo hru
PORTRÉT Dino Numerato: Silvio Berlusconi – mediální kontrolor vlastního rozhodování
RECENZE E. Herman, N. Chomsky, N.: Manufacturing Consent. The Political Economy of the Mass Media || Vít Kouřil
J. Jirák, B. Říchová: Politická komunikace a média || Václav Štětka
Walter Lippmann: Public Opinion || Michal Šimůnek
HESLÁŘ Paul Felix Lazarsfeld || Elisabeth Noelle-Neumannová || Agenda Setting || Bandwagon Effect
INTERNET Internetové zdroje k číslu Média a politika
|
ÚVODNÍK
Při definování masových médií se nejčastěji
užívá charakteristika, popisující komunikaci mezi médiem a jeho divákem
jakožto jednosměrnou. Tedy, že média vysílají směrem k masovému a víceméně
anonymnímu publiku nepřetržitý proud sdělení bez jakékoli nebo pouze s
minimální zpětnou vazbou.
Volební chování občanů a obecně správu věcí
veřejných tak určují politici společně s médii, a to bez zpětné vazby od
občanů.
[...>>] |